Precept Ministries Finland ry:n verkkokaupan sopimusehdot kuluttajille
Päivitetty 21.10.2024
1. Asiakas
Precept.fi on Precept Ministries Finland ry:n (jäljempänä ”Myyjä”) (Y-tunnus: 3069840-3) ylläpitämä
verkkosivusto.
Precept.fi:n asiakkaana voivat olla kuluttajat ja yhteisöt.
Näitä sopimusehtoja sovelletaan Myyjän ja sen kuluttaja-asiakkaiden (jäljempänä ”Asiakas”) välisessä
kauppasuhteessa, johon soveltuu myös Suomen ja EU:n lainsäädäntöä kuluttajakaupan, markkinoinnin ja
mainonnan osalta.
Myyjällä on oikeus päivittää näitä sopimusehtoja ilman ennakkoilmoitusta. Tilauksiin sovelletaan
tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka ovat luettavissa Precept.fi -verkkosivuilta.

2. Asiakkuus ja tietosuoja
Asiakkailta vaaditaan tilauksen yhteydessä nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
Asiakkaiden tiedot on tallennettu Myyjän asiakasrekisteriin, jossa olevia tietoja käytetään asiakassuhteen
ylläpitämiseen.
Tietosuoja-asetuksen mukainen tietosuojaseloste on nähtävissä täällä.

3. Tuotevalikoima
Tuotevalikoima on nähtävillä Precept.fi verkkokaupassa. Myyjä ei ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta
arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä.

4. Toimittaminen
Tuotteet toimitetaan postitse yleensä parissa päivässä, kuitenkin viimeistään viikon sisällä tilauksesta. Toimitusmaksu sisältyy tuotteen hintaan.
Lähtökohtaisesti yksittäisen tilauksen tuotteet toimitetaan yhdellä kerralla. Tarvittaessa useita tuotteita
sisältävät tilaukset lähetetään useammassa paketissa, jolloin on mahdollista, että kaikki tuotteet eivät saavu
perille yhtä aikaa.

5. Hinnoittelu ja maksutavat
Hinnat sisältävät arvonlisäveron ja toimitusmaksun.
Ajankohtaiset tiedot tarjolla olevista maksutavoista löytyvät Precept.fi sivuilta.

6. Palauttaminen
Myyjä tarjoaa asiakkailleen käyttämättömän tuotteen osalta 32 päivän palautusoikeuden. Palautustapa
sovitaan Asiakkaan kanssa erikseen. Asiakaspalvelumme sähköpostiosoite on info@precept.fi.
Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostoajankohdasta
palautuksen yhteydessä.

7. Erimielisyyksien ratkaiseminen
Osapuolet pyrkivät neuvottelemaan erimielisyyksistä, mutta mikäli osapuolten välillä ei synny sopua, on
kuluttaja-asiakkaalla oikeus saattaa tästä sopimuksesta syntyvät erimielisyydet kuluttajaneuvonnan tietoon
tai riita-asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajalla on lisäksi mahdollisuus käyttää Euroopan
komission ylläpitämää verkkovälitteistä riidanratkaisufoorumia. Nämä menettelyt ovat kirjallisia
Asiamieskuluja ei korvata, koska kuluttajaneuvonta ja kuluttajariitalautakunta tarjoaa veloituksetta apua
erimielisyyksien ratkaisemiseen.
Asiakas voi nostaa sopimuksen velkasuhteesta aiheutuvia riitaisuuksia koskevan kanteen Precept Ministries
Finland ry:tä vastaan Tampereen käräjäoikeudessa.